ROSALÍA anuncia su gira 'LUX Tour'. Fechas, ciudades, entradas y más

Dan Peralbo i el Comboi fan tremolar les cames amb 'Bang, Bang, Bang'

Una cançó explosiva amb inspiració del pop-rock català dels ‘90

Anaïs Loran

Dan Peralbo i el Comboi, la banda de Torelló, acaba de presentar el seu nou projecte explosiu i amb aires del pop-rock català dels ’90. A ‘Bang, Bang, Bang’ reivindiquen l’explosivitat i l’energia de les bones bandes catalanes que es deixaven la pell a l’escenari. Com diuen volen “fer tremolar les cames” i si de pas tot plegat ajuda a pagar el lloguer, millor que millor.

Després de conquerir el premi Sona 9 l'any 2021, els joves talents Dan Peralbo i el Comboi no han frenat el seu abordatge musical. Amb els EP "Miris Com T’ho Miris" (2022) i "Cosa Fina" (2023), han consolidat la seva presència a l’escena musical del país i han signat el seu primer contracte amb el segell Montgrí, dels coneguts Cala Vento. Amb èxits com "Quin Panorama", "Angelina Jolie" i "Los Hijos del Miguel", el grup s’està convertint en un dels nous referents de propostes alternatives, i ara, amb el llançament de "Bang, Bang, Bang", venen coses grans per ells.

El nou projecte enregistrat i produït el passat agost als estudis de Cala Vento, és un pop-rock àcid, fresc i divertit que reviu i actualitza l'època daurada del rock català dels anys 90. Els membres del Comboi, Dan, Jimmy, Pol i Ret, presenten la seva essència en aquesta cançó, que promet ser la punta de llança d'una emocionant etapa per a la banda.

ELS40
Directo

ELS40

ELS40

El llançament de "Bang, Bang, Bang" ve acompanyat d’un espectacular videoclip creat per l'estudi FUTURO, format per Martí Colomer i Nil Pagès. Els directors, apassionats del format videoclip, han captat l’energia vibradora del Comboi en directe i la complicitat entre els membres, que és la clau del magnetisme del grup. L'estilisme, a càrrec d'Anaïs Loran, la direcció d'art de Yannick Palahí, la direcció de fotografia de Joan Agramunt i els grafismes d'Aleix Planes s'uneixen per crear una peça única que barreja el format digital amb aquella autenticat del 16 mm.

Amb la frase "Fem que tremolin cames fins que no ens quedin bales", la banda crida a l'acció i la diversió, reflectint la intensitat de la seva música. La banda de Torelló ja té ganes de presentar el "Bang, Bang, Bang" en directe i ja han anunciat les primeres dates de la petita gira d’hivern: primera parada 19 de gener a Reus, 27 de gener a Girona i el 28 de gener a la Razz obrint el concert de Sidonie del Cruïlla Hivern 2024.

Segueix al canal de Telegram d'ELS40

Adrián Soler Valero

Locutor y Redactor ELS40

Escucha la radio en directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después de la publicidad

  • Hoy en LOS40

  • Podcasts

  • Programación

  • Playlists

  • Emisoras

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista semanal oficial de LOS40

  • Lista de LOS40 hace 10 años

    Lista de LOS40 hace 10 años

    Rebobinamos hasta los éxitos del año 2015

  • Novedades semanales

    Novedades semanales

    La selección de LOS40 de las novedades viernes

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Escucha lo más radiado en LOS40 Classic

  • Lo que más suena EN ESPAÑOL

    Lo que más suena EN ESPAÑOL

    Conoce lo más radiado en música española

  • Lista de LOS40 hace 25 años

    Lista de LOS40 hace 25 años

    Rebobinamos para ver los éxitos del año 2000

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Lo más radiado en LOS40 Urban

  • Lo último en URBAN

    Lo último en Urban

    Conoce lo último en música urbana

  • Latin Queens

    Latin Queens

    Reunimos el talento de las mujeres latinas

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Lo más radiado en LOS40 Dance

  • ADN Dance

    ADN Dance

    El sonido y la esencia de LOS40 Dance

  • Lo último en DANCE

    Lo último en DANCE

    Descubre las últimas novedades

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40 actualizada cada sábado

  • Èxits actuals del pop català

    Èxits actuals del pop català

    El millor de la música en català actual

  • STAY HOMAS recomienda

    STAY HOMAS recomienda

    Las favoritas del grupo revelación del confinamiento

Compartir

Tu contenido empezará después de la publicidad

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "