Alfred García protagonitza ELS40 Stage de CAN40 al Palau de la Música per combatre la soledat
El 15 de desembre, ELS40 i Fundació “la Caixa” connecten generacions amb música i emoció en una cita única

els40
Aquest Nadal, la música serà el pont entre generacions. ELS40 Stage de CAN40 arriba al Palau de la Música Catalana el 15 de desembre a les 18 h amb un convidat molt especial: Alfred García, guanyador del Premi CAN40 2025 al disc amb més èxits.
Amb motiu del Dia Mundial de la Soledat No Desitjada, ELS40 i Fundació “la Caixa” et proposen una tarda per posar música al silenci i combatre la soledat. Volem que vinguis amb el teu avi, àvia, tiet o una persona gran que estimes, per compartir junts una experiència única.
Durant l’esdeveniment, entrevistarem Alfred García i escoltarem algunes de les seves cançons més emblemàtiques i també els seus darrers èxits, com “Rumba Catalana” o “El meu destí” una de les col·laboracions especials del darrer disc amb Carlos Sadness, que han consolidat el seu estil personal i la seva connexió amb el públic. Alfred ha evolucionat fins a convertir-se en una de les veus més autèntiques del panorama musical, amb discos que barregen sensibilitat, innovació i missatge.
ELS40
ELS40
Entrades exhaurides. ELS40 Stage de CAN40 amb Alfred García promet ser una tarda per recordar al Palau de la Música Catalana amb Fundació La Caixa per connectar generacions en el Dia Mundial de la Soledat No Desitjada.
Adrián Soler Valero
Locutor y Redactor ELS40












