The Tyets encenen l’estiu amb 'Era això!'
Una proposta estival amb flaire mediterrani
Els mataronins The Tyets tornen a marcar el ritme de la temporada estival amb el seu nou senzill, 'Era això!', una cançó fresca, brillant i feta a mida per acompanyar aquests dies de calor, platja i plans amb els de sempre. Amb aquest nou tema, el duet maresmenc consolida el seu paper com una de les veus imprescindibles del pop català actual.
Pop orgànic amb essència mediterrània
Després de l’èxit de temes com 'A fora plou', The Tyets recuperen el seu vessant més orgànic amb una proposta musical basada en guitarres i melodies dinàmiques. 'Era això!' és una cançó amb sonoritat pop que avança amb naturalitat i energia, convidant-nos a caminar com si forméssim part d’un videoclip cervesser banyat pel sol mediterrani.
La cançó no només atrapa l’imaginari col·lectiu de l’estiu; amb gelats, refrescos, banys i escapades improvisades, sinó que també amaga una reflexió subtil, però important: enmig del ritme accelerat del dia a dia, cal tornar a valorar les coses petites. El missatge queda clar en una de les frases clau del tema: “Sempre volem massa i necessitem poc”.
Aquest equilibri entre lleugeresa i profunditat és una de les signatures del grup i reforça la seva connexió amb el públic.
Te recomendamos
Un projecte col·laboratiu amb essència de casa
'Era això!' va prendre forma en un camp de composició amb diversos artistes i productors de l’escena catalana. El resultat és un tema signat per Xavier Coca, Oriol de Ramon i Pep Saula (Sexenni), aquest últim també responsable de la producció.
La mescla i masterització han anat a càrrec d’Aleix Iglesias, aportant una sonoritat neta i càlida que encaixa perfectament amb l’esperit de la cançó.
El llançament s’acompanya, com ja és habitual, d’un videoclip amb clara estètica mediterrània. Dirigit pel Martí Barbena (Zuzu), el visual inclou una picada d’ullet evident a les campanyes icòniques d'estiu d'una marca catalana de cervesa, reforçant aquest univers estiuenc tan reconeixible.
