ENTRADAS A LA VENTA LOS40 Music Awards 2026. El 20 de noviembre en Barcelona

El Festival Terramar CaixaBank Sitges posa punt i final a la seva novena edició amb 23.800 espectadors

Dotze nits, quatre sold outs i una destacada presència d’artistes catalans consoliden el festival, que ja prepara el seu desè aniversari

Festival Terramar Caixabank de Sitges

Festival Terramar Caixabank de Sitges / Sergi Abad

El Festival Terramar CaixaBank Sitges posa punt final a la seva novena edició amb l’espectacle God Save The Queen i un recompte total de 23.800 espectadors durant dotze nits de música, entre el 31 de juliol i el 12 d’agost.

Un cartell amb grans noms i produccions internacionals

El cartell d’enguany ha combinat la presència d’artistes amb grans trajectòries, música catalana, diverses produccions internacionals i celebracions destacades. Sílvia Pérez Cruz va inaugurar el festival amb un 90% d’ocupació i, durant quatre nits, s’ha aconseguit fer sold out. Destaquen noms com Sergio Dalma i Joan Dausà, així com espectacles com EARTH, WIND & FIRE EXPERIENCE i This Is Michael.

També sobresurt la presència d’artistes catalans consolidats, amb noms com Sopa de Cabra, Ginestà i Els Amics de les Arts, una aposta que ha tingut una gran resposta per part del públic.

ELS40
Directo

ELS40

ELS40

A més, els jardins han comptat amb el Cicle Imprescindibles, una proposta prèvia als concerts per donar visibilitat al talent local i organitzada per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Sitges.

Compromís amb la solidaritat

Una part de la recaptació de cada entrada venuda es destinarà a l’entitat Ave Maria, que ofereix atenció personalitzada a persones adultes amb discapacitat intel·lectual. El festival també ha col·laborat amb la iniciativa Nits de la Lluna Plena Sitges per recaptar fons destinats a la investigació del càncer infantil.

Mirant ja cap al desè aniversari

Ara el festival posa punt final a dotze nits de música a Sitges i, alhora, comença el compte enrere per a la celebració del seu desè aniversari l’estiu del 2027.

Escucha la radio en directo

Imagen del programa
Directo

Tu contenido empezará después de la publicidad

  • Hoy en LOS40

  • Podcasts

  • Programación

  • Playlists

  • Emisoras

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista semanal oficial de LOS40

  • Lista de LOS40 hace 10 años

    Lista de LOS40 hace 10 años

    Rebobinamos hasta los éxitos del año 2015

  • Novedades semanales

    Novedades semanales

    La selección de LOS40 de las novedades viernes

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Escucha lo más radiado en LOS40 Classic

  • Lo que más suena EN ESPAÑOL

    Lo que más suena EN ESPAÑOL

    Conoce lo más radiado en música española

  • Lista de LOS40 hace 25 años

    Lista de LOS40 hace 25 años

    Rebobinamos para ver los éxitos del año 2000

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Lo más radiado en LOS40 Urban

  • Lo último en URBAN

    Lo último en Urban

    Conoce lo último en música urbana

  • Latin Queens

    Latin Queens

    Reunimos el talento de las mujeres latinas

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Lo más radiado en LOS40 Dance

  • ADN Dance

    ADN Dance

    El sonido y la esencia de LOS40 Dance

  • Lo último en DANCE

    Lo último en DANCE

    Descubre las últimas novedades

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40 actualizada cada sábado

  • Èxits actuals del pop català

    Èxits actuals del pop català

    El millor de la música en català actual

  • STAY HOMAS recomienda

    STAY HOMAS recomienda

    Las favoritas del grupo revelación del confinamiento

Compartir

Tu contenido empezará después de la publicidad

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "