ENTRADAS A LA VENTA LOS40 Music Awards 2026. El 20 de noviembre en Barcelona

El Festival Terramar CaixaBank Sitges posa punt i final a la seva novena edició amb 23.800 espectadors

Dotze nits, quatre sold outs i una destacada presència d’artistes catalans consoliden el festival, que ja prepara el seu desè aniversari

Festival Terramar Caixabank de Sitges / Sergi Abad

El Festival Terramar CaixaBank Sitges posa punt final a la seva novena edició amb l’espectacle God Save The Queen i un recompte total de 23.800 espectadors durant dotze nits de música, entre el 31 de juliol i el 12 d’agost.

Un cartell amb grans noms i produccions internacionals

El cartell d’enguany ha combinat la presència d’artistes amb grans trajectòries, música catalana, diverses produccions internacionals i celebracions destacades. Sílvia Pérez Cruz va inaugurar el festival amb un 90% d’ocupació i, durant quatre nits, s’ha aconseguit fer sold out. Destaquen noms com Sergio Dalma i Joan Dausà, així com espectacles com EARTH, WIND & FIRE EXPERIENCE i This Is Michael.

També sobresurt la presència d’artistes catalans consolidats, amb noms com Sopa de Cabra, Ginestà i Els Amics de les Arts, una aposta que ha tingut una gran resposta per part del públic.

A més, els jardins han comptat amb el Cicle Imprescindibles, una proposta prèvia als concerts per donar visibilitat al talent local i organitzada per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Sitges.

Compromís amb la solidaritat

Una part de la recaptació de cada entrada venuda es destinarà a l’entitat Ave Maria, que ofereix atenció personalitzada a persones adultes amb discapacitat intel·lectual. El festival també ha col·laborat amb la iniciativa Nits de la Lluna Plena Sitges per recaptar fons destinats a la investigació del càncer infantil.

Mirant ja cap al desè aniversari

Ara el festival posa punt final a dotze nits de música a Sitges i, alhora, comença el compte enrere per a la celebració del seu desè aniversari l’estiu del 2027.