El Guillem Estadella porta el teatre al tren amb ‘Quin Pollastre’

Un espectacle que no s’ha pogut dur a terme amb normalitat i que pretenia reivindicar que la cultura és segura

El Guillem Estadella trasllada el seu espectacle 'Quin Pollastre' a un vagó de tren / Guillem Estadella

El còmic i director de l’espectacle, el Guillem Estadella, havia d’estrenar ‘Quin Pollastre’ el 12 de novembre a la Sala Barts de Barcelona, però ho ha hagut d’anul·lar davant les noves restriccions per la Covid-19, la qual cosa no l’ha aturat. L’humorista de Cunit ha decidit estrenar la funció avui mateix a un vagó de la RENFE de la línia R2Sud, tot i que l’espectacle, finalment, ha durat 15 segons i per tant, no s’ha pogut dur a terme com s’esperava. Els serveis de seguretat de l’empresa li han impedit l’acció davant la situació de pandèmia actual.

L’Estadella ha parlat amb ELS40 i ha explicat que “no volien causar cap aldarull ni posar en perill la seguretat de ningú”, afirma que la cultura és segura i que els arguments de Rodalies li semblen indignants perquè diuen que no volen posar en perill els usuaris amb aglomeracions, però és una incongruència quan cada matí els trens van plens”.

Donada la situació imprevista, el còmic de Cunit ha hagut d’abandonar el tren a la següent parada, mostrant la seva indignació, ja que destaca que “s’ha demostrat que els espais culturals com els teatres són molt segurs perquè et prenen la temperatura, t’agafen les dades, t’obliguen a portar la mascareta i a respectar totes les mesures de seguretat”. A més, l’Estadella reivindica que hi ha “pocs trens” i que “van plens”, mentre que els teatres estan buits i això fa que “s’agreugi encara més el sector cultural, que ja de per si és precari”.

El Guillem Estadella es prepara per actuar dins el vagó d'un tren

El Guillem Estadella es prepara per actuar dins el vagó d'un tren / Guillem Estadella

‘Quin Pollastre’ és un monòleg que es va començar a preparar fa un any i que parla d’un còmic que es vol reinventar: deixar la comèdia per obrir una rostisseria. Tenia previst estar damunt l’escenari de la Sala Barts fins al pròxim 26 de novembre del 2020, però ara haurem d’esperar que la sala confirmi noves dates. Tot i això, el Guillem Estadella té una cosa clara i és que s’ha de seguir reivindicant que #LaCulturaÉsSegura i donar suport al sector.

Segueix-nos al canal de Telegram d'ELS40

Escucha la radio en directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después de la publicidad

  • Hoy en LOS40

  • Podcasts

  • Programación

  • Playlists

  • Emisoras

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista semanal oficial de LOS40

  • Lo último en POP internacional

    Lo último en POP internacional

    Novedades pop para sonreir

  • CAMILO recomienda

    CAMILO recomienda

    Las favoritas de la estrella latina nº1

  • Esenciales 90s Classic

    Esenciales 90s Classic

    Todos los éxitos de los años 90

  • Lista LOS40 hace 25 años

    Lo último en POP internacional

    Rebobinamos hasta los Principales de 1996

  • AMY MACDONALD recomienda

    AMY MACDONALD recomienda

    Nos cautivó en 2007 y estas son su favoritas

  • El Ritmo de la Calle. LOS40 Urban

    El Ritmo de la Calle. LOS40 Urban

    Lo que más suena en la radio

  • Lo último en URBAN

    Novedades urbanas y `'`hot`'`

    Lo último en URBAN

  • Tik Tok... Toma!

    Tik Tok... Toma!

    Lo más viral y bailado del momento

  • Lo último en DANCE

    Lo último en DANCE

    Lo más reciente de EDM

  • PURPLE DISCO MACHINE recomienda

    PURPLE DISCO MACHINE recomienda

    El DJ alemán revisa sus 40 año a año

  • ADN LOS40 Dance

    ADN LOS40 Dance

    El sonido y la esencia de LOS40 Dance

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40 actualizada cada sábado

  • Èxits actuals del pop català

    Èxits actuals del pop català

    El millor de la música en català actual

  • STAY HOMAS recomienda

    STAY HOMAS recomienda

    Las favoritas del grupo revelación del confinamiento

Compartir

Tu contenido empezará después de la publicidad