Roger Argemí & Siderland:“Ens entenem molt bé per les ganes d’explorar noves sonoritats i tendències musicals”

La formació barcelonina i l’artista igualadí ens donen tots els detalls de ‘Per què ens hem perdut?’, la seva nova cançó plegats

undefined

La connexió del Roger Argemí amb els Siderland es remunta a temps enrere. Fa uns anys van fer una versió de 'Reina del Misteri', una cançó de Siderland, van connectar molt i des de llavors han fet moltes coses conjuntes (cançons plegats, composicions per a altres artistes, produccions musicals, etcètera). És per això que era inevitable que acabessin creant 'Per què ens hem perdut?', una cançó creada, composada i interpretada de forma conjunta per l'artista i la formació. Ens visiten a ELS40 per parlar-nos de tots els detalls.

"La composició de la cançó va ser en una tarda, portàvem idees que vam posar en comú i ràpidament vam tenir la cançó enllestida", ens explica l'Uri Plana, cantant de Siderland. "Pel que fa a l'estil, la cançó viatja entre l'EDM (Electrònic Dance Music) i la nova generació trap postmillennial" ens comentava el Roger.

Una de les coses que més ha unit a la banda amb l'artista són les ganes d'explorar noves tendències musicals, cercar noves sonoritats i no tancar-se a res: "Crec que és importantíssim i un dels motius pel qual ens entenem tant amb el Roger, hem intentat sempre que la nostra música fos moderna i aprendre de les noves tendències" ens explicava l'Uri. "Intentem estar al dia per poder fer coses que pugui agradar a al gent i nosaltres també sentir-nos còmodes amb el que fem", deia el Roger.

Pel que fa a plans de futur el cantant igualadí ens explicava que "tenia ganes de tornar a fer cançons en català i aquest any vindran més cançons". Per la seva banda, els Siderland també preparen moltes coses per a aquest 2021: "amb la situació que estem vivint es va caure tot el calendari que teníem preparat, però ho hem aprofitat per a composar més cançons i gaudir-les més, fet que ens ha permès provar nous estils".

De tot això i moltes coses més han parlat en aquesta entrevista amb l'Uri Mora, que pots veure sencera al nostre canal de Youtube o al nostre perfil de Instagram.

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después de la publicidad

  • Hoy en LOS40

  • Podcasts

  • Programación

  • Playlists

  • Emisoras

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista semanal oficial de LOS40

  • Lo último en POP internacional

    Lo último en POP internacional

    Novedades pop para sonreir

  • CAMILO recomienda

    CAMILO recomienda

    Las favoritas de la estrella latina nº1

  • Esenciales 90s Classic

    Esenciales 90s Classic

    Todos los éxitos de los años 90

  • Lista LOS40 hace 25 años

    Lo último en POP internacional

    Rebobinamos hasta los Principales de 1996

  • AMY MACDONALD recomienda

    AMY MACDONALD recomienda

    Nos cautivó en 2007 y estas son su favoritas

  • El Ritmo de la Calle. LOS40 Urban

    El Ritmo de la Calle. LOS40 Urban

    Lo que más suena en la radio

  • Lo último en URBAN

    Novedades urbanas y `'`hot`'`

    Lo último en URBAN

  • Tik Tok... Toma!

    Tik Tok... Toma!

    Lo más viral y bailado del momento

  • Lo último en DANCE

    Lo último en DANCE

    Lo más reciente de EDM

  • PURPLE DISCO MACHINE recomienda

    PURPLE DISCO MACHINE recomienda

    El DJ alemán revisa sus 40 año a año

  • ADN LOS40 Dance

    ADN LOS40 Dance

    El sonido y la esencia de LOS40 Dance

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40 actualizada cada sábado

  • Èxits actuals del pop català

    Èxits actuals del pop català

    El millor de la música en català actual

  • STAY HOMAS recomienda

    STAY HOMAS recomienda

    Las favoritas del grupo revelación del confinamiento

LOS40

Compartir

Tu contenido empezará después de la publicidad

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "