La Júlia Mills publica ‘Groc’, el seu nou senzill
És la segona cançó del projecte musical de la Júlia Molins, que la coneixem també per la seva faceta d’actriu

Júlia Mills / Foto: Marta Guillén
La Júlia Mills és el projecte musical de la Júlia Molins, cantant i actriu que també coneixem per aparèixer a sèries com 'La Riera (TV3)', 'Cites (TV3)' o 'Sé quién eres (Telecinco)'. A finals del 2020 va publicar 'Cor petit', un cant al desamor amb que debutava al panorama musical. Ara, uns mesos més tard, la Júlia presenta la seva nova cançó 'Groc', que parla de l'amor, de trobar a faltar, una carícia virtual per a algú amb qui no et pots veure ni tocar. Una forma de recordar que segueixes al costat d'algú malgrat la distància.
Aquest nou senzill neix a Madrid, convertint aquesta peça en una cançó molt especial per a la seva autora, i que sota la producció de l'Stefano Macarrone d'Abuelita Studios i el Pol Prats, aconsegueixen que d'una cançó senzilla hi sortís un so molt encisador que acompanya la lletra a la perfecció. La melodia t'embolcalla des del primer moment d'escoltar-la, submergint-te dins la cançó, i atrapant-te fins a la última nota.
Pel que fa al videoclip, per a la Júlia té un significat molt espiritual. Està fet per la Clàudia Barberà combinant 2487 il·lustracions espectaculars, on es relaciona univers, flors, planetes, aigua i amor, que combina a la perfecció amb aquesta oda a l'amor
Aquest és la segona peça que ens descobreix la Júlia Mills del seu projecte musical, del que espera que arribin molt més, i ens descobreix una artista que segur que ens farà gaudir amb les seves futures composicions i cançons.
'Groc'- Júlia Mills (2021)
Si algun dia et despertes i jo no hi sóc
Si alguna tarda se't fa eterna i no et sents millor Si alguna nit el cor se't fa petit
i el teu cos sota del llit
Si aquell dia em necessites
però tens km pel mig
si aquell dia odies Madrid
agafa aire, tanca els ulls, i escolta la cançó
Quan jo et miro i t'abraço
i m'ataques amb petons
se'm desfà tota la galta de la teva escalfor
Si algun dia ens separessim no t'oblidis de l'amor que jo sento cada cop que et miro als ulls i ho entenc tot
T'estimo un món i amb un cor groc et dic avui que et vull a tu
t'estimo un món i amb un cor groc et dic avui que et vull a tu
Quan jo et miro i t'abraço
i m'ataques amb petons
se'm desfà tota la galta de la teva escalfor
T'estimo un món i amb un cor groc et dic avui que et vull a tu
t'estimo un món i amb un cor groc et dic avui que et vull a tu

Comentarios

Descubre nuestras Audio Stories, el directo y las últimas noticias en un nuevo formato