La Pluja Tropical arriba a Can40

El Guillem de Buhos és el convidat d'aquest episodi de CAN40 per presentar-nos el més nou 'La pluja tropical'

CAN40 amb Sergi Sànchez / ELS40

Cada diumenge de 18 a 19h a CAN40 amb Sergi Sànchez tens una cita amb tota l'actualitat de la música feta a casa nostra i en català des d'ELS40, l'emissora que fa dècades que aposta també per aquells èxits de quilòmetre zero.

Escolta aquí en format podcast i sense interrupcions el programa que vam emetre el diumenge 2 d'octubre:

Com has pogut escoltar, els protagonistes van ser els Buhos, representats pel Guillem Soler, veu i ànima  del grup que no només va presentar la seva nova cançó 'La pluja tropical' sinó que també ens va parlar dels inicis de la banda i de com ha anat evolucionant.

Ell mateix es va dir al Guillem de fa 15 anys, que ha tingut molta sort a la vida i que ha aconseguit més del que s'imaginava al món de la música i que el Mateu Matraca estaria molt orgullós. Ens reconeix que tot s'embala quan surt Barcelona s'il·lumina i s'omplen les places on altres anys havien anat, i se saben les cançons. I el moment clau és amb Volcans, que fa que tot s'acceleri encara més.

Ens parla de les persones clau en aquest camí cap a l'èxit: del Juan i el Ramon, dos desconeguts a ulls del món però que s'encarregaven de la promoció discogràfica del grup i van aconseguir que els mitjans es creguessin aquella banda. També del productor que va aconseguir que la música en català soni com ho fa actualment, el David Rosell i el seu mànager l'Ixent.

El Guillem recorda que l'èxit es porta molt bé a sobre de l'escenari, i en altres ocasions no tant. No se sent pressionat per l'èxit, perquè li agrada molt composar i la pressió se la posa ell mateix. Respecte a la portada del disc no creu que hi hagi cap mena de polèmica, amb una representació dels 10 manaments, però que si n'hi hagués tampoc l'importaria massa perquè ja passarà.

Es declara fan absolut del Klaus Stroink, excomponent de Buhos, que com el Rai van formar la seva pròpia banda, els Stay Homas. Per ell el Klaus és com el Messi de la música. Això si va deixar clar que en el següent disc no hi haurà una col·laboració amb Stay homas, però no tanca la porta en un futur. I parlant de col·laboracions, les que més il·lusió li han fet d'aquests 15 anys són amb l'Albert Pla, perquè diu que està com un llum com ell. També una de les importants a nivell de ràdios, amb el Gerard Quintana, perquè gràcies a Nen dels 80 va començar la seva exposició mediàtica.

Per tancar la conversa el Guillem Soler de Buhos respon a la pregunta de l'anterior convidat, en Subliminal, que li pregunta directament si s'ha venut en algun moment. El Guillem li respon que potser s'ha venut respecte a com va començar, però que en realitat ha estat una evolució en la seva carrera i no s'ha defraudat.

Aquí també trobaràs una part de l'entrevista que no vas poder escoltar a la ràdio, un contingut exclusiu responent al Sergi Sànchez 'Les 10 de CAN40'.

Per tancar el programa vam recuperar un dels grans èxits de Gossos, les noves de Lal'ba o el Jordi Ninus i vam parlar d'algunes de les actuacions de la setmana anterior a ELS40 Pop La Mercè com les del Miki Núñez, els Doctor Prats, Porto Bello o The Tyets.

Segueix-nos al canal de Telegram

Escucha la radio en directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después de la publicidad

  • Hoy en LOS40

  • Podcasts

  • Programación

  • Playlists

  • Emisoras

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista semanal oficial de LOS40

  • Lista de LOS40 hace 10 años

    Lista de LOS40 hace 10 años

    Rebobinamos hasta los éxitos del año 2015

  • Novedades semanales

    Novedades semanales

    La selección de LOS40 de las novedades viernes

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Escucha lo más radiado en LOS40 Classic

  • Lo que más suena EN ESPAÑOL

    Lo que más suena EN ESPAÑOL

    Conoce lo más radiado en música española

  • Lista de LOS40 hace 25 años

    Lista de LOS40 hace 25 años

    Rebobinamos para ver los éxitos del año 2000

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Lo más radiado en LOS40 Urban

  • Lo último en URBAN

    Lo último en Urban

    Conoce lo último en música urbana

  • Latin Queens

    Latin Queens

    Reunimos el talento de las mujeres latinas

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Lo más radiado en LOS40 Dance

  • ADN Dance

    ADN Dance

    El sonido y la esencia de LOS40 Dance

  • Lo último en DANCE

    Lo último en DANCE

    Descubre las últimas novedades

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40 actualizada cada sábado

  • Èxits actuals del pop català

    Èxits actuals del pop català

    El millor de la música en català actual

  • STAY HOMAS recomienda

    STAY HOMAS recomienda

    Las favoritas del grupo revelación del confinamiento

Compartir

Tu contenido empezará después de la publicidad

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "