EspecialLOS40 SUMMER LIVE Fechas, ciudades y artistas de la gira de verano más grande de LOS40

Gertrudis trenquen amb anys de silenci: 'M'agrada'

La formació de La Garriga col·labora amb Macaco i David Ros

undefined

Ha plogut força des que el grup Gertrudis publicaven el seu últim disc d'estudi No em dóna la gana (2019), tres anys en què, per sort, han anat publicant remixos, noves versions i alguna cançó inèdita tot col·laborant amb diferents actors del panorama musical. Però des d'avui ja et podem avançar que el Xavi Ciurans, el Xavi Freire i l'Edu Acedo tenen un nou àlbum entre les mans que comencen a presentar amb 'M'agrada'.

El primer tast d'aquest novè projecte musical és una col·laboració amb el barceloní Macaco, tot un referent de la música urbana mestissa catalana. El primer cop que Gertrudis treballa amb ell i ho fan l'any del vint-i-tresè aniversari dels garriguencs. I a més a més, també tenen el badaloní David Ros com a col·laborador en aquest nou senzill i fa sumar amb una de les veus amb més credibilitat de l'escena emergent actual. Veient l'elenc d'artistes que han participat en aquesta nova cançó ja pots imaginar que el resultat és un èxit que apunta a ser una de les més sonades a l'estiu.

'M'agrada' té potencial per bellugar el país i fer cantar fins i tot a l'apuntador en els pròxims mesos on estreny la calor. Gertrudis manté la seva essència i sonoritat festiva que els caracteritza, però incorporant un so electrònic actual. De fet, aquests vallesans tenen la virtut d'anar mudant el seu so cap a sonoritats i estils o gèneres més de moda amb el pas dels anys però sense perdre ni bri de la seva personalitat.

ELS40
Directo

ELS40

ELS40

Nou àlbum, el novè dels Gertrudis

Aquesta nova cançó és un petit tast de què trobarem en el nou disc d'estudi que publicaran aquest 2023. 'M'agrada' és la primera de les deu cançons que trobarem aquesta primavera dins d'aquest projecte que ja té títol i data de sortida. El pròxim 12 de maig Gertrudis estrenarà el disc que fa nou de la seva trajectòria musical sota el nom de Abans que s'acabi el món. L'àlbum està produït pel Roger Rodés, guanyador d'un Latin Grammy, i que ha treballat amb artistes com la Shakira i la Nathy Peluso. És el quart cop que els de La Garriga formen equip amb un dels productors més internacionals de la nostra escena musical.

Ara com ara, i amb aquest petit most del nou treball que ens presenten els Gertrudis, tot fa pensar que l'èxit els tornarà a acompanyar amb aquestes noves cançons; com ho va fer amb les populars 'Si tothom calla', 'Bon dia vida', 'No em dóna la gana' i 'Amor XXL'.

Segueix-nos al canal de Telegram d'ELS40

  • Lletra 'm'agrada' - gertrudis, Macaco & David Ros
Víctor de la Torre

Víctor de la Torre

Locutor y DJ de ELS40

Escucha la radio en directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después de la publicidad

  • Hoy en LOS40

  • Podcasts

  • Programación

  • Playlists

  • Emisoras

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista semanal oficial de LOS40

  • Lista de LOS40 hace 10 años

    Lista de LOS40 hace 10 años

    Rebobinamos hasta los éxitos del año 2015

  • Novedades semanales

    Novedades semanales

    La selección de LOS40 de las novedades viernes

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Escucha lo más radiado en LOS40 Classic

  • Lo que más suena EN ESPAÑOL

    Lo que más suena EN ESPAÑOL

    Conoce lo más radiado en música española

  • Lista de LOS40 hace 25 años

    Lista de LOS40 hace 25 años

    Rebobinamos para ver los éxitos del año 2000

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Lo más radiado en LOS40 Urban

  • Lo último en URBAN

    Lo último en Urban

    Conoce lo último en música urbana

  • Latin Queens

    Latin Queens

    Reunimos el talento de las mujeres latinas

  • Lo que más suena

    Lo que más suena

    Lo más radiado en LOS40 Dance

  • ADN Dance

    ADN Dance

    El sonido y la esencia de LOS40 Dance

  • Lo último en DANCE

    Lo último en DANCE

    Descubre las últimas novedades

  • Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40

    Lista oficial de LOS40 actualizada cada sábado

  • Èxits actuals del pop català

    Èxits actuals del pop català

    El millor de la música en català actual

  • STAY HOMAS recomienda

    STAY HOMAS recomienda

    Las favoritas del grupo revelación del confinamiento

Compartir

Tu contenido empezará después de la publicidad

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "